Czcionka:

A+A-

Kontrast:

Plan of the day

7:00 - 8:30 Bringing children to kindergarten. Childrens' playtime - to implement children's ideas. Pedagogical observations. Preparation for a meal - hygienic and self-service activities.

 

8:30 am - 9:00 am Breakfast. Hygienic and self-service activities after a meal.

 

9:00 - 9:30 Morning circle - implementation of educational tasks.

 

9:30 - 10:00 Childrens' playtime - to implement children's ideas. Table games and activities. Pedagogical observations.

 

10:00 - 11:00 Additional activities. Lunch.

 

11:00 - 12:00 Play outside, in the fresh air.

 

12:00 - 12:50 Hygienic and self-service activities before and after a meal. Dinner.

 

12:50 - 14:30 Younger Group - relaxation. Older Groups - relaxation with classical music or fairy-tale radio plays. Older groups - free games to implement ideas. Play outside – in the fraish air. Pedagogical observations.

 

14:30 - 15:00 Hygienic and self-service activities before and after a meal. Tea.

 

15:00 - 17:00 Additional activities. Games enabling the child to express themselves through art, games developing pro-social skills and implementing children's ideas.

Data dodania: 2022-04-13 14:46:27
Data edycji: 2022-05-19 18:31:00
Ilość wyświetleń: 82
PL EN

Jeśli to nie jest miejsce, w którym łzy są zrozumiane,

Dokąd pójdę, żeby płakać?

Jeśli to nie jest miejsce, w którym mój duch dostanie skrzydeł,

Dokąd pójdę, aby polecieć?

Jeśli to nie jest miejsce, gdzie dostanę odpowiedź na moje pytania,

Dokąd pójdę, aby jej poszukać?

Jeśli to nie jest miejsce, w którym moje uczucia będą usłyszane,

Dokąd pójdę, żeby mówić?

Jeśli to nie jest miejsce, w którym zostanę zaakceptowany takim, jaki jestem,

Dokąd mogę pójść, żeby być?

Jeśli to nie jest miejsce, w którym spróbuję nauki i dorastania,

Gdzie mogę być właśnie mną?”

William J. Crocker
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Logo Facebook
Facebook