Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

Oferta

W ramach czesnego oferujemy zajęcia dydaktyczne w oparciu o podstawę programową MEN. Codziennie praktykujemy spacery i zabawy na świeżym powietrzu niezależnie od pogody. Nasz program nauczania nawiązuje do koncepcji konstruktywizmu oraz neurodydaktyki.

 

Konstruktywizm, w myśl tej idei zdobywanie wiedzy ma charakter aktywny i społeczny. W uczeniu się najważniejsza jest refleksja, interpretacja, dochodzenie do prawdy, rozwiązywanie problemów.

 

Neurodydaktyka, czyli nauczanie przyjazne mózgowi bazuje na ciekawości poznawczej dzieci, wykorzystuje silne strony mózgu, łączy wiedzę czysto kognitywną z emocjami, pozwala na stawianie hipotez i samodzielnie szukanie rozwiązań. Najistotniejszym elementem i warunkiem osiągnięcia sukcesu jest niewątpliwie odwołanie się do ciekawości poznawczej dzieci drugim, nie mniej ważnym bezpieczna i przyjazna atmosfera.

Data dodania: 2021-01-01 09:00:00
Data edycji: 2022-04-11 22:04:53
Ilość wyświetleń: 5781
PL EN

Jeśli to nie jest miejsce, w którym łzy są zrozumiane,

Dokąd pójdę, żeby płakać?

Jeśli to nie jest miejsce, w którym mój duch dostanie skrzydeł,

Dokąd pójdę, aby polecieć?

Jeśli to nie jest miejsce, gdzie dostanę odpowiedź na moje pytania,

Dokąd pójdę, aby jej poszukać?

Jeśli to nie jest miejsce, w którym moje uczucia będą usłyszane,

Dokąd pójdę, żeby mówić?

Jeśli to nie jest miejsce, w którym zostanę zaakceptowany takim, jaki jestem,

Dokąd mogę pójść, żeby być?

Jeśli to nie jest miejsce, w którym spróbuję nauki i dorastania,

Gdzie mogę być właśnie mną?”

William J. Crocker
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Logo Facebook
Facebook